קשור לחדשות בנוגע למפעל הטקסטיל תפרון, או בעצם אולי לא - פוסט תעסוקה.
אז למי שלט עקב - על אף המעבר לצפון אני עדיין עובד במרכז מכיוון שההיצע והכסף גדולים יותר ממה שקיים כאן בצפון.
חברה טובה שלי, שגם עברה לצפון לפני זמן מה החליטה לעזוב את מקום עבודתה במרכז ולחפש עבודה בצפון. לפני מספר שבועות ראתה, כמו רבים אחרים שלט שמבשר על יריד תעסוקה בצפון
מדובר ביוזמה מבורכת שמטרתה להפגיש בין מבקשי משרות לחברות שמעוניינות לגייס עובדים. לדברי חברתי שביקרה ביריד, היה עומס גדול של מבקרים ורוב המשרות היו בתחום התעשייה, המעסיקים הפוטנציאלים היו בחלקם אדיבים אך חלק החמיצו פנים וההרגשה היתה שהם "עושים טובה" שהם שם. בתחום שלה - תקשורת ושיווק היצע המשרות היה נמוך מאוד.
אין ספק שתעסוקה הוא הכלי המרכזי למשיכת צעירים לצפון אך לצערי אני לא רואה איך זה מתבצע בזמן הקרוב.
אז למי שלט עקב - על אף המעבר לצפון אני עדיין עובד במרכז מכיוון שההיצע והכסף גדולים יותר ממה שקיים כאן בצפון.
חברה טובה שלי, שגם עברה לצפון לפני זמן מה החליטה לעזוב את מקום עבודתה במרכז ולחפש עבודה בצפון. לפני מספר שבועות ראתה, כמו רבים אחרים שלט שמבשר על יריד תעסוקה בצפון
מדובר ביוזמה מבורכת שמטרתה להפגיש בין מבקשי משרות לחברות שמעוניינות לגייס עובדים. לדברי חברתי שביקרה ביריד, היה עומס גדול של מבקרים ורוב המשרות היו בתחום התעשייה, המעסיקים הפוטנציאלים היו בחלקם אדיבים אך חלק החמיצו פנים וההרגשה היתה שהם "עושים טובה" שהם שם. בתחום שלה - תקשורת ושיווק היצע המשרות היה נמוך מאוד.
אין ספק שתעסוקה הוא הכלי המרכזי למשיכת צעירים לצפון אך לצערי אני לא רואה איך זה מתבצע בזמן הקרוב.
תגובה זו הוסרה על ידי המחבר.
השבמחקחיפוש עבודה בפריפריה הוא אכן משימה לא קלה, בייחוד כשמדובר במקצועות שאינם נכללים בבועת ההיי טק. נתקלתי איפשהו בבלוג מיוחד שמפרסם מודעות דרושים בצפון - יוזמה ממש מבורכת.
השבמחק