יום שישי, 25 בדצמבר 2009

מסעדת אלומה

מסעדה צרפתית בכפר ערבי בגליל - נשמע קצת מוזר אבל אני ממליץ לכם להזמין מקום וללכת לאכול.
המסעדה ממוקמת על הכביש הראשי של הכפר תרשיחא ומציעה מטבח צרפתי איכותי, שלצערי לא אופייני לאזור (למסעדות בצפון יש עוד הרבה מה ללמוד, אבל באלומה הצליחו). הזמנו מנות ראשונות נחמדות ובעקריות הזמנו אוסבקו שהגיע פשוט ענק, ג'מבו שרימפס, תבשיל עוף מצויין ושיפוד מפנק של נתח קצבים על פירה של ארטישוק ירושלמי.
בקיצור - מצוין! פשוט ללקק את הצלחת.

לאתר המסעדה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה