יום רביעי, 16 בדצמבר 2009

רשאד / גרגר הנחלים

קבלו את עשב התיבול הכי טוב שיש! הרשאד או בשמו הישראלי - גרגר הנחלים {אנקדוטה - עד היום לא שוכחים במשפחה העיראקית שלי שאשתי קראה לזה גרגר הנחלים ולא ראשד....}
שימו אותו בסלט או כמו שאני עושה - תכינו לכם איזה סנדביץ טוב ופשוט תפוצצו אותו בראשד - זה יוסיף איזה טוויסט של חריפות קלילה.


הכי טעים שיש

לגבי הגידול שלו - הוא הכי קל בעולם, פשוט קונים שקית זרעים, מפזרים בנדיבות על עציץ עם קרקע לחה (לא צריך לזרוע בתוך האדמה אלא לפזר עליה) - צריך שהעציץ יהיה בשמש ולשמור על לחות כל הזמן.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה