מהעיר לכפר
יום חמישי, 10 בדצמבר 2009
ערפל של בוקר
קבלו מחזה נחמד שאני נתקל בו כמעט כל בוקר באזור שבין צומת יגור חצומת התשבי :
ועוד אחת
סעו בזהירות ואל תצלמו תוך כדי נסיעה!
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה
רשומה חדשה יותר
רשומה ישנה יותר
דף הבית
הירשם ל-
תגובות לפרסום (Atom)
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה