זה אמנם לא קשור לנושאים הרגילים של הבלוג, אבל הזדמנות כזאת נדירה - חובה לציין.
אז מה קרה? הוט ויס (העושקים מהכבלים והלווין) הפסיקו את שידורי הולמרק. מתברר שהצעד הזה מאפשר ללקוחות לסיים את ההתקשרות איתם ללא דמי יציאה (למי שלא הבין - ההתחייבות מבוטלת).
האפשרות הזו תהיה פתוחה רק עד איפשהו באמצע ינואר 2010.
לינק לכתבה בynet.
תלחצו על קישורי השיתוף שלמטה ותעבירו לכל מי שרק אפשר.
אז מה קרה? הוט ויס (העושקים מהכבלים והלווין) הפסיקו את שידורי הולמרק. מתברר שהצעד הזה מאפשר ללקוחות לסיים את ההתקשרות איתם ללא דמי יציאה (למי שלא הבין - ההתחייבות מבוטלת).
האפשרות הזו תהיה פתוחה רק עד איפשהו באמצע ינואר 2010.
לינק לכתבה בynet.
תלחצו על קישורי השיתוף שלמטה ותעבירו לכל מי שרק אפשר.
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה