יום חמישי, 24 בדצמבר 2009

הזדמנות חד פעמית לאזרח הקטן

זה אמנם לא קשור לנושאים הרגילים של הבלוג, אבל הזדמנות כזאת נדירה - חובה לציין.
אז מה קרה? הוט ויס (העושקים מהכבלים והלווין) הפסיקו את שידורי הולמרק. מתברר שהצעד הזה מאפשר ללקוחות לסיים את ההתקשרות איתם ללא דמי יציאה (למי שלא הבין - ההתחייבות מבוטלת).
האפשרות הזו תהיה פתוחה רק עד איפשהו באמצע ינואר 2010.

לינק לכתבה בynet.

תלחצו על קישורי השיתוף שלמטה ותעבירו לכל מי שרק אפשר.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה