מהעיר לכפר
יום שלישי, 22 בדצמבר 2009
איזה נוף!!
קבלו את הנוף מהמרפסת של הקומה השנייה שאליה אנחנו עוברים עד שנתחיל את תהליך בניית הבית שלנו :
שווה הכל, נכון?
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה
רשומה חדשה יותר
רשומה ישנה יותר
דף הבית
הירשם ל-
תגובות לפרסום (Atom)
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה