יום ראשון, 25 באוקטובר 2009

מקוריות צפונית

קבלו תחנת דלק מצחיקה מיד אחרי צומת התשבי לכיוון צומת יגור - מודבר בתחנת דלק הגליל בצבע ירוק ובתוכה חנות נוחות בשם המקורי Green (מישהו אמר  Yellow ?)




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה