בפוסט הקודם הייתי קצת מודאג, המלפפונים ששתלנו לפני כחודש והתפתחו מצויין התחילו לעשות קצת בעיות, העלים הצהיבו מעט והמלפפונים עצמם לא התפתחו. כנראה שאחת הבעיות היא השקיית יתר, והיום סופסוף ראינו את המלפפון הראשון ויש עוד כמה בדרך.
נחמד מאוד, לא? קבלו גם תמונה של כל הערוגה של המללפונים שלנו
וזה השלל הראשון של הצנוניות ומיד אח"כ תמונה של ערוגת הצנוניות ולידה קצת בצלים ירוקים




אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה