יום שבת, 17 באוקטובר 2009

מסע חזרה בזמן

שאלו אותי פעם איך זה לעזוב את המרכז ולגור בצפון, מה שונה? מה מיוחד? אז יש הרבה שונה, אבל מביקור בערים הגדולות בצפון, במיוחד לאחד שחי ונשם את המרכז ואת תל אביב מאז שיצא לאוויר העולם - המסקנה היא אחת! - להסתובב בערי הצפון זה כמו מסע חזרה בזמן. לא מאמינים ? תכנסו לתעלה שחור ולבן מהתוכנית הזו שהיתה פעם בחינוכית וקבלו את התמונה למטה :

כן, כן - קפולסקי מי היה מאמין שעדיין יש דבר כזה?
אגב רוצים קינוח? קבלו מה שנרא קינוח פיצוץ :



בתיאבון!! - ותיזהרו - אפרופו בדרך!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה