יום שישי, 26 בפברואר 2010

מישהו מכיר אדריכל?

טוב, עכשיו זה כמעט רשמי, עוד כמה סידורים קטנים ואנחנו הופכים להיות הבעלים של קרקע באחד הישובים בגליל המערבי. עכשיו מתחיל החלק המהנה - לתכנן מה רוצים (ולבדוק שאפשר לשלם על זה), להתחיל לפנות לאנשי המקצוע ולעלות את המחשבות על ניירות השרטוט.. אהה. וגם להתחיל לבנות.
אז תישארו מחוברים ואשתף אותכם בתהליך

יום ראשון, 21 בפברואר 2010

זורקים עצם לגליל? - ישיבת ממשלה בתל חי

ייצא לנו מזה משהו? נחיה ונראה (או אולי נחיה ולא נראה?)...
היום ישיבת הממשלה תתכנס בתל חי ולא בירושלים ביוזמתו של סילבן שלום (השר לפיתוח הנגב והגליל).
חלק מהנושאים עליו תדון ייחודו לגליל. מעניין איך זה יעזור לי לקצר משמעותית את הנסיעה היומית למרכז.
למי שרוצה להתעמק קבלו לינק לכתבה :
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3851939,00.html

יום שבת, 20 בפברואר 2010

איפה אתה?

אז איפה הייתי? לאן נעלמתי?...
פשוט מאוד - המחשב שלי קרס ועל כל זה התקופה האחרונה הייתה עמוסה במיוחד וכמובן שהנסיעות היומיומיות למרכז מוסיפות לרמת העייפות הכללית.
אבל, זהו אני כאן (חוץ משבוע מילואים קטן שבדרך). צפו לעידכונים.