ייצא לנו מזה משהו? נחיה ונראה (או אולי נחיה ולא נראה?)...
היום ישיבת הממשלה תתכנס בתל חי ולא בירושלים ביוזמתו של סילבן שלום (השר לפיתוח הנגב והגליל).
חלק מהנושאים עליו תדון ייחודו לגליל. מעניין איך זה יעזור לי לקצר משמעותית את הנסיעה היומית למרכז.
למי שרוצה להתעמק קבלו לינק לכתבה :
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3851939,00.html
היום ישיבת הממשלה תתכנס בתל חי ולא בירושלים ביוזמתו של סילבן שלום (השר לפיתוח הנגב והגליל).
חלק מהנושאים עליו תדון ייחודו לגליל. מעניין איך זה יעזור לי לקצר משמעותית את הנסיעה היומית למרכז.
למי שרוצה להתעמק קבלו לינק לכתבה :
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3851939,00.html
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה