יום ראשון, 21 בפברואר 2010

זורקים עצם לגליל? - ישיבת ממשלה בתל חי

ייצא לנו מזה משהו? נחיה ונראה (או אולי נחיה ולא נראה?)...
היום ישיבת הממשלה תתכנס בתל חי ולא בירושלים ביוזמתו של סילבן שלום (השר לפיתוח הנגב והגליל).
חלק מהנושאים עליו תדון ייחודו לגליל. מעניין איך זה יעזור לי לקצר משמעותית את הנסיעה היומית למרכז.
למי שרוצה להתעמק קבלו לינק לכתבה :
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3851939,00.html

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה