יום שבת, 20 בפברואר 2010

איפה אתה?

אז איפה הייתי? לאן נעלמתי?...
פשוט מאוד - המחשב שלי קרס ועל כל זה התקופה האחרונה הייתה עמוסה במיוחד וכמובן שהנסיעות היומיומיות למרכז מוסיפות לרמת העייפות הכללית.
אבל, זהו אני כאן (חוץ משבוע מילואים קטן שבדרך). צפו לעידכונים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה