יום שישי, 26 בפברואר 2010

מישהו מכיר אדריכל?

טוב, עכשיו זה כמעט רשמי, עוד כמה סידורים קטנים ואנחנו הופכים להיות הבעלים של קרקע באחד הישובים בגליל המערבי. עכשיו מתחיל החלק המהנה - לתכנן מה רוצים (ולבדוק שאפשר לשלם על זה), להתחיל לפנות לאנשי המקצוע ולעלות את המחשבות על ניירות השרטוט.. אהה. וגם להתחיל לבנות.
אז תישארו מחוברים ואשתף אותכם בתהליך

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה