יום ראשון, 12 בספטמבר 2010

איך בוחרים אדריכל

זהו. התהליך סוף סוף מתחיל ואנחנו מתחילים לעבוד על תכנון הבית.
אחד הדברים הראשונים שצרי לעשות זה לבחור אדריכל, הוא זה שאחראי לתרגם את החלום שלכם לתוכניות, אז לאחר שיחות עם הרבה בונים, קבלו כמה טיפים על איך לבחור אדריכל :
1. עבודות קודמות - חובה להגיע לכמה מהבתים אותם תיכנן האדריכל, להתרשם ולשוחח עם בעלי הבית ובכך לקבל חוות דעת על האדריכל. אם רוצים ניתן לעצור ליד בתים שמצאו חן בעיניכם, לבקש להיכנס ובמידה והתרשמתם לשאול מי האדריכל.
2. חיבור אישי - תוך כדי השיחה נסו להבין האם יש חיבור טבעי בינכם לבין האדריכל - הכוונה כאן היא לפן האישי.
3. פתרונות מוצעים - תוך כדי השיחה הראשונית עם האדריכל תציפו בפניו דילמות ורעיונות - ראו עד כמה הפתרונות המומלצים רלוונטים ומתאימים לצורת החשיבה שלכם.

יום שלישי, 7 בספטמבר 2010

פקקים מרגיזים

אחרי חודש של תנועה קלילה ודלילה בכבישים אני לא יכול שלא לחשוב על העומס שאני הולך להתקל בו כל בוקר בכביש שש. אז למי שלא מכיר, כביש שש מתרחב לשלושה נתיבים בקטע שבין ניצני עוז למחלף אייל. זה כשלעצמו מבורך אבל העבודות בכביש שהתחילו לפני מספר חודשים (וצפויות להמשך עד מרץ 2011!!) יוצרות מדי בוקר פקק של חצי שעה בקטע הכביש הזה - וכן על התענוג הזה משלמים!

תקועים בפקק? תתנחמו שאתם לא בסין שם סבלו מפקק של 9 ימים !


יום ראשון, 5 בספטמבר 2010

וודקה רימונים

ראש השנה בפתח ועצי הרימונים מלאים בפרי.
קבלו מתכון לקוקטייל קליל על של וודקה ורימונים :
בתוך כוס שמפניה שמים :
20% וודקה קרה שיצאה מהמקפיא, 20% מים ממותקים (סוכר מומס בכמות שווה של מים), 30% מיץ רימונים (אני מעכתי את הגרגרים עם כף), את שאר הכוס ממלאים בסודה. לקישוט תוסיפו קרח גרוס וקצת גרגרי רימון.

במציאות זה נראה יותר טוב, אבל קחו תמונה

תעשו כל התאמאה שבה לכם ותיהנו!

יום חמישי, 2 בספטמבר 2010

הרומן שלי עם ראיה

באמצע שנות התשעים, כשהייתי חייל בסדיר, הכרתי מישהי מהצפון ועד היום אנחנו בקשר.
אומנם מדובר על מערכת יחסים עם בחורה שמבוגרת ממני בעשרות שנים אבל לי זה לא מפריע ואפילו אשתי אוהבת אותה - יכול להיות יותר ממני.
השבוע לקחתי את הבן שלי להכיר אותה - את ראיה - מלכת הפיתות הדרוזיות בפקיעין. 
אצל ראיה אני אוכל הרבה מאוד שנים - פעם נדרש ביקור מיוחד מכיוון שלא היה פשוט להגיע אליה מהמרכז אבל היום, כשאני צפוני, אני מנסה להגיע כל פעם שאני יכול. אז מה יש לנו שם? פיתות דרוזיות חמות מהטאבון, עם לבנה אן כל דבר אחר, סלט ירקות קצוץ דק וטעים מאוד ועוד מאכלים אחרי - פלאפל, בשרים ומה לא. 
המקום פשוט מאוד, יושב על הכביש הראשי אבל יכול לספק עצירה נחמדה לחצי שעה לנשנש משהו לפני שממשיכים את הדרך. בנות המשפחה שעובדות במקום ישמחו ללמד את הילדים שלכם איך עושים פיתה דרוזית - חוויה נחמדה, ובחינם.

בקיצור מומלץ בחום להגיע - הגיעו לפקיעין מכיוון מערב. בכיכר שאחרי תחנת הדלק ממשיכים ישר עד שמגיעים לצומת כבישים. הצד ימין שלכם תראו מסעדה בשם מלקושה ומצד שמאל, הדבר האמיתי - ראיה.

קבלו מפה שתעזור :
הצג מפה גדולה יותר