אחרי חודש של תנועה קלילה ודלילה בכבישים אני לא יכול שלא לחשוב על העומס שאני הולך להתקל בו כל בוקר בכביש שש. אז למי שלא מכיר, כביש שש מתרחב לשלושה נתיבים בקטע שבין ניצני עוז למחלף אייל. זה כשלעצמו מבורך אבל העבודות בכביש שהתחילו לפני מספר חודשים (וצפויות להמשך עד מרץ 2011!!) יוצרות מדי בוקר פקק של חצי שעה בקטע הכביש הזה - וכן על התענוג הזה משלמים!
תקועים בפקק? תתנחמו שאתם לא בסין שם סבלו מפקק של 9 ימים !
תקועים בפקק? תתנחמו שאתם לא בסין שם סבלו מפקק של 9 ימים !
פקק של 9 ימים!!! מה !!!
השבמחקבחיים לא שמעתי על דבר כזה חחח.. אוי ואבוי