יום שלישי, 7 בספטמבר 2010

פקקים מרגיזים

אחרי חודש של תנועה קלילה ודלילה בכבישים אני לא יכול שלא לחשוב על העומס שאני הולך להתקל בו כל בוקר בכביש שש. אז למי שלא מכיר, כביש שש מתרחב לשלושה נתיבים בקטע שבין ניצני עוז למחלף אייל. זה כשלעצמו מבורך אבל העבודות בכביש שהתחילו לפני מספר חודשים (וצפויות להמשך עד מרץ 2011!!) יוצרות מדי בוקר פקק של חצי שעה בקטע הכביש הזה - וכן על התענוג הזה משלמים!

תקועים בפקק? תתנחמו שאתם לא בסין שם סבלו מפקק של 9 ימים !


תגובה 1:

  1. פקק של 9 ימים!!! מה !!!
    בחיים לא שמעתי על דבר כזה חחח.. אוי ואבוי

    השבמחק