באמצע שנות התשעים, כשהייתי חייל בסדיר, הכרתי מישהי מהצפון ועד היום אנחנו בקשר.
אומנם מדובר על מערכת יחסים עם בחורה שמבוגרת ממני בעשרות שנים אבל לי זה לא מפריע ואפילו אשתי אוהבת אותה - יכול להיות יותר ממני.
השבוע לקחתי את הבן שלי להכיר אותה - את ראיה - מלכת הפיתות הדרוזיות בפקיעין.
אצל ראיה אני אוכל הרבה מאוד שנים - פעם נדרש ביקור מיוחד מכיוון שלא היה פשוט להגיע אליה מהמרכז אבל היום, כשאני צפוני, אני מנסה להגיע כל פעם שאני יכול. אז מה יש לנו שם? פיתות דרוזיות חמות מהטאבון, עם לבנה אן כל דבר אחר, סלט ירקות קצוץ דק וטעים מאוד ועוד מאכלים אחרי - פלאפל, בשרים ומה לא.
המקום פשוט מאוד, יושב על הכביש הראשי אבל יכול לספק עצירה נחמדה לחצי שעה לנשנש משהו לפני שממשיכים את הדרך. בנות המשפחה שעובדות במקום ישמחו ללמד את הילדים שלכם איך עושים פיתה דרוזית - חוויה נחמדה, ובחינם.
בקיצור מומלץ בחום להגיע - הגיעו לפקיעין מכיוון מערב. בכיכר שאחרי תחנת הדלק ממשיכים ישר עד שמגיעים לצומת כבישים. הצד ימין שלכם תראו מסעדה בשם מלקושה ומצד שמאל, הדבר האמיתי - ראיה.
קבלו מפה שתעזור :
הצג מפה גדולה יותר