מהעיר לכפר
יום ראשון, 25 באוקטובר 2009
מקוריות צפונית
קבלו תחנת דלק מצחיקה מיד אחרי צומת התשבי לכיוון צומת יגור - מודבר בתחנת דלק הגליל בצבע ירוק ובתוכה חנות נוחות בשם המקורי Green (מישהו אמר Yellow ?)
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה
‹
›
דף הבית
הצג את הגירסה לאינטרנט
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה