אחד מתוצרי הלוואי של מגורים בצפון ועבודה במרכז הוא הנסיעות הארוכות וכתוצאה מכך שימוש מוגבר בדלק. בתור אחד שאיכפת לו מהסביבה אבל מצד שני קשה לו להוריד את הרגל מהגז, החלטתי לעשות ניסוי לבדוק מה צריכת הדלק בנסיעה רגועה עם מעט האצות ובלימות ומה צריכת הדלק בנסיעה במהירות גבוהה, תו"כ האצות מהירות (האחרונה זו הדרך שלי).
הרעיון הוא למלא מיכל מלא, ולסוע באופן שאני רגיל עד שהוא יסתים ואז למדוד כמה קילומטרים נסעתי ומה היחס ק"מ לליטר בנזין. במיכל הבא אסע באופן רגוע יותר, לא אאיץ ואשתדל לא לעבור את ה 120 קמ"ש ואז אחשב מחדש את היחס ק"מ לליטר. בקיצור תמתינו בסבלנות בדר"כ אני מסיים מיכל דלק כל יומיים אז התוצאות יגיעו מהר מאוד.
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה