זה כבר 48 שעות שהגשם לא מפסיק. זה התחיל בטפטוף קל ומהר מאוד התפתח לסופה. בלילה הרעמים הרעידו את כל הבית והברקים האירו את השמים במין כחול מבריק. לא סתם רעמים, אלא רעמים מתגלגלים כאלה שמתחילים ונגמרים רק אחרי יותר מדקה. בימים הקרובים אני מאמין שהצפון הירוק יהיה ירוק עוד יותר.
בגזרת גינת הירק - המלפפונים ש"הפציצו" בשבוע האחרון נראים כאילו הגשם מקשה עליהם מאוד (מלפפון הוא גידול קיץ והגשם והקור מחסלים אותו) אך מצד שני הכרובית, הצנוניות ועשבי התיבול חוגגים. הכשרנו עוד שטח של בערך 10 מטר רבוע והתחלנו להנביט כרוב, חסה, כרוביות נוספות וקולורבי. במקביל זרענו עוד בצל ירוק, צנוניות מזן חדש (כמה כבר התחילו לבצבץ החוצה), שמיר וראשד.
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה