יום ראשון, 1 בנובמבר 2009

12.3

אז כמו שסיפרתי לכם לפני מספר ימים, ניסוי הדלק בעיצומו. היום תדלקתי לראשונה לאחר שנסעתי יותר מ 400 ק"מ בצורה שאמורה להיות פחות חסכונית. הצריכה לליטר עומדת כרגע על 12.3 ק"מ לליטר.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה