מהעיר לכפר
יום ראשון, 1 בנובמבר 2009
12.3
אז כמו שסיפרתי לכם לפני מספר ימים, ניסוי הדלק בעיצומו. היום תדלקתי לראשונה לאחר שנסעתי יותר מ 400 ק"מ בצורה שאמורה להיות פחות חסכונית. הצריכה לליטר עומדת כרגע על 12.3 ק"מ לליטר.
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה
רשומה חדשה יותר
רשומה ישנה יותר
דף הבית
הצג את הגירסה לטלפונים ניידים
הירשם ל-
תגובות לפרסום (Atom)
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה