יום חמישי, 10 בדצמבר 2009

ערפל של בוקר

קבלו מחזה נחמד שאני נתקל בו כמעט כל בוקר באזור שבין צומת יגור חצומת התשבי :


ועוד אחת




סעו בזהירות ואל תצלמו תוך כדי נסיעה!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה