האמת, הפוסט הזה היה צריך להיקרא נחל כזיב, אבל כפי שבטח כבר הבנתם הכביש פשוט מדהים ביופיו ומגיע לו פוסט משל עצמו ומי שכותב את הפוסט התעצל מדי בשביל ללכת במסלול הנחל והסתפק רק בדרך עד אליו.
אגב, בתחילת הנחל יש תחנת שאיבה של מקורות - אל תנענו את השער זה מפעיל אזעקה שצועקת באנגלית - מזכיר איזה סצינה מאבודים...
הנוף בתחילת הדרך
בדרך למטה
תחילת הדרך {או הסוף במקרה שלי}
אגב, בתחילת הנחל יש תחנת שאיבה של מקורות - אל תנענו את השער זה מפעיל אזעקה שצועקת באנגלית - מזכיר איזה סצינה מאבודים...
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה