יום ראשון, 20 בדצמבר 2009

שמיים

אנחנו בעיצומה של תקופה בה הלילות מתארכים ושעת הזריחה מתקרבת לשעת ההתעוררות.
אני יוצא מוקדם מהבית ומדי בוקר זוכה לראות זריחה חדשה ומדי פעם אני נתקל בכזאת שממש עושה לי את היום... אם אני זוכר אני מיד מצלם. קבלו אחת מלפני כמה ימים שצבעה את השמים בגוונים של כתום ואדום :







אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה