הרי בשביל מה עוברים לצפון? לנשום קצת אוויר נקי, ליהנות מהשקט, לראות ירוק בעיניים וכמובן : לגדל לעצמכם גינת ירק נחמדה.
אז ככה, בינתיים הכשרנו שטח של בערך 15 מ"ר ואנחנו מגדלים בו בהצלחה צנוניות, בצל ירוק, פטרוזליה וכוסברה. שיחי המלפפונים גדלו באופן משמעותי וכולם פורחים אך בינתיים המלפפונים עצמם לא גדלים והעלים קצת מצהיבים - אנחנו מנסים להבין מה הבעיה ולטפל בהתאם. מזרעי הכרוביות 2 כרוביות החלו לגדול בצורה יפה מאוד.
מחר נכשיר שטח נוסף קטן לגידולי חורף, נעביר מספר שתילי תות שדה וכנראה עוד כמה שתילים / זרעים שיתחשקו לנו..
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה