מהעיר לכפר
יום רביעי, 21 באוקטובר 2009
המבורגר מתוק
קבלו שלט מצחיק שראיתי בעיר הגדולה (נהריה)
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה
רשומה חדשה יותר
רשומה ישנה יותר
דף הבית
הירשם ל-
תגובות לפרסום (Atom)
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה