יום שלישי, 20 באוקטובר 2009

כביש שש

טוב, אז מה קורה בכביש שש? ציר התנועה המרכזי שמחבר את המרכז צפונה.
אז ככה, הקטע הצפונית למחלף עין תות נפתח בחודש יולי 2009, מה בהמשך? כרגע אין משהו קונקרטי, דרך ארץ ומע"צ הציגו כל אחת את החלופה שלהם לסלילת הקטע הבא. מע"צ כהרגלם מחפשים את הפתרון הקל יותר ומעוניינים לחבר חלק מהכביש עם הקטע בין מחלף עין תות לצומת יוקנעם תו"כ ביצוע עבודות הרחבה משמעותיות. דרך ארץ לחילופין ממליצים על סלילת כביש חדש הכולל מנהרות. ההפרש בין ההצעות הינו כ400 מיליון ש"ח והנושא נמצא על שולחנו של שר התחבורה.
הרעיון המרכזי הוא לפצל באזור יוקנעם לשני חלקים, אחד שיעלה לגליל המערבי (לצומת כברי) שיהיה באחריות דרך ארץ וקטע נוסף לקריית שמונה באחריות מע"צ.
בקיצור מדובר בעוד הרבה מאוד זמן עד שנזכה לנסוע על קטע צםוני חדש..
אמשיך לעדכן אם יהיו דברים חדשים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה