שעה וחצי - זה הזמן שאני מבלה מדי יום, לכל כיוון בכבישים - חישבתם נכון, בערך שלוש שעות כל יום וזה בהנחה שאין פקקים, נשרפות מדי יום במכונית.
אז איך מתמודדים עם זה?
1. קודם כל - זה הכל בראש, באירופה נסיעה של שעתיים לעבודה היא חלק מהחיים וגם באזור המרכז נסיעה יכולה לקחת שעה... אני מסתכל על זה כזמן איכות עם עצמי.
2. שנו את שעות הנסיעה - צאו מוקדם ככל האפשר בבוקר וכך תימנעו מפקקים מיותרים בבוקר.
3. לימדו את מסלול הנסיעה ודרכים חלופיות - באיזה נתיב כדדאי לבחור עם יש עומס צפוי. מתי כדאי להאריך מעט את הדרך במסלול אחר על מנת לחסוך זמן עקב פקק צפוי.
4. תהיו עירניים לדיווחים - גלגלצ, אינטרנט סלולרי ומוקדי דיווחי תנועה בטלפון (אני משתמש ב *918 של אורנג' - פשוט מצוין)!
בקיצור קחו את זה בקלות - מתרגלים לזה.
2. שנו את שעות הנסיעה - צאו מוקדם ככל האפשר בבוקר וכך תימנעו מפקקים מיותרים בבוקר.
3. לימדו את מסלול הנסיעה ודרכים חלופיות - באיזה נתיב כדדאי לבחור עם יש עומס צפוי. מתי כדאי להאריך מעט את הדרך במסלול אחר על מנת לחסוך זמן עקב פקק צפוי.
4. תהיו עירניים לדיווחים - גלגלצ, אינטרנט סלולרי ומוקדי דיווחי תנועה בטלפון (אני משתמש ב *918 של אורנג' - פשוט מצוין)!
בקיצור קחו את זה בקלות - מתרגלים לזה.
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה