מהעיר לכפר
יום רביעי, 21 באוקטובר 2009
המבורגר מתוק
קבלו שלט מצחיק שראיתי בעיר הגדולה (נהריה)
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה
‹
›
דף הבית
הצג את הגירסה לאינטרנט
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה