יום שלישי, 22 בדצמבר 2009

איזה נוף!!

קבלו את הנוף מהמרפסת של הקומה השנייה שאליה אנחנו עוברים עד שנתחיל את תהליך בניית הבית שלנו :


שווה הכל, נכון?



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה