יום שני, 9 בנובמבר 2009

זריחה

תמיד כדאי לחפש את המרכיב החיובי בכל אירוע.
עד לפני מספר חודשים לא הייתי יוצא מהבית לפני השעה תשע בבוקר ולאחר נסיעה קצרה של רבע שעה כבר הייתי בעבודה. היום, על מנת להגיע בשעה סבירה הביתה (שבע בערב...) ולא להיתקע בפקקים בבוקר, אני יוצא בשש בבוקר מהבית ומתחיל את המסע, שיסתיים אחרי שעה וחצי, במשרד שממוקם לו במרכז הארץ.
היום הבנתי מה המרכיב החיובי בהשכמה המוקדמת הזו - זוכרים שהיינו ילדים היינו נשארים כל הלילה ערים על מנת לראות את הזריחה? אז אני רואה אותה כל בוקר! קבלו כמה תמונות מהנייד :







אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה