יתרון משמעותי בחיים בצפון הוא שיש אינסוף מקומות לטייל במרחק של כמה דקות מהבית - נחלים, מעיינות, שווקים, ירוק ומה לא...
בשבת שעברה נסענו לשוק בתרשיחא כחלק מטיולון נחמד שעוד אספר עליו בפוסטים הבאים. הכפר תרשיחא ממקום ליד מעלות ויש בו שוק קטן ונחמד - לא מחזיק יום טיול שלם בעצמו אבל יכול להשתלב עם טיול הכולל מספר מקומות.
אז מה בשוק : דוכני ירקות, בשמים (מזויפים), בגדים (יש מציאות לתינוקות), פיצוחים, ממתקים, צעצועים ועוד.. לא תמצאו שם בשרים או דגים כמו בשוק הכרמל או בשוק של עכו אלא יותר דוכני פיצ'פקס - כאלה שבאים בשבת ומתקפלים מיד אחר כך.
קצת תמונות :
דוכן של קומקומים וכלי מטבח :
מומלץ למי שעובר באזור.
מפה למתעניינים :
שוק תרחישא הוא מקום מגניב לגמרי - אפשר גם להשיג כלים למטבח (ציוד והגשה) וגם להשיג אוכל לאכילה במקום ובבית, מעולה.
השבמחקאני לגמרי יכולה להעביר שעות מחיי בשווקים האלה (לצערי החבר שלי פחות), אני כל כך אוהבת את הדוכנים ההזויים של אוסף של דברים לא קשורים. וגם- תמיד יש משהו זול שאפשר לקנות, כך שכל הביקור בשוק מרגיש מאוד פרודוקטיבי (:
השבמחק